lördag 28 mars 2009

Åttonde inlägget / 1.5 och bilbytande

Spenderade dagen på Latinskolan och skrev högskoleprovet idag. 1.5 blev resultatet räknat på förra årets tabeller. Jag hade räknat med att få något i den stilen. Mest efter som jag inte skrivit det innan och pluggat gamla prov minimalt. Till hösten skriver jag 1.8 lätt.
Värre är det nog för tjejen som satt bredvid mig som under varje provdel täckte ansiktet med händerna, hon skrev inte färdigt någon del heller. Ångesten i hennes ögon var intensiv. Jag vann över henne med andra ord. Det värmer.

Måste bli av med dem gamla Saaben också, la upp ett event på Facebook. Om någon vill ge oss en valfri nyare tv-spelskonsol så är bilen er. Saab 9000 från 92. 37000 mil. Däck för alla årstider och tackräcke ingår. Intresserad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar