torsdag 26 mars 2009

Fjärde inlägget / Om umgänge och kvinnors okunskap

Dagens ord var umgänge. Ja, efter plugg och kaffe givetvis.
Men sen, Andrea och Emma var på Gustav och sen med mig, inom Big Apple och la lite pengar på en sjukt snygg vit/blå keps i äkta Nintendostyle. Köpte 80-tals Casio i brist på annat att handla. Sen runt Malmö med Andrea, vi träffade Malin vid Entrée och sen vidare till vinyl med Jack och Mal-o. Extremt tråkigt att läsa om, det förstår jag också, desto trevligare att leva i.

Jag vet att jag är en dålig människa bla bla bla men kvinnor kan över lag inte välja skor och när det kommer till skor med klack och stövlar är det över lag kört. det är ett faktum. Jag vet att jag är en dålig människa bla bla bla men jag skulle kunna lära Sveriges kvinnor ett och annat om främst skor och sen kläder. Fråga vem som helst.
Sen är det en parentes att det inte finns något mindre attraktivt än en kvinna i höga klackar som inte kan gå i dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar