tisdag 31 mars 2009

Femtonde inlägget / "Jag hann inte trots att jag ville"-ångesten

Idag har tid varit modegrejen. Först, i skolan, var tid det enda som fanns, i drivor, hotfullt mycket tid. Likaså på Emriks. Sen var planen att ta med flickväns-Malin på stan och handla riktigt mycket kläder, smälla ett par tusen och vara lite mer välklädd än tidigare på dagen. Det senare resulterade, på grund av för lite tid, i tre par strumpor på MQ och tre t-shirts, t-shirtsen var mest för att dämpa "jag hann inte trots att jag ville"-ångesten. En mycket tärande ångest.

I övrigt var dagen otroligt dampig på Emricks.
För övrigt så är det ett under om jag sover alls, den här veckan. Lite för många koppar kaffe och lite för mycket white trashig Red Bull resulterar i en neverending energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar