tisdag 5 maj 2009

#53 / I´ll sleep when you´re dead!

Uppsatsen inlämnad vid 23.00 igår kväll. Ett ok lyftes från mina pojkaxlar, nu är det bara två hemtentor och en annan uppsats som ska klaras av. Sen är jag ett steg närmare att gå rätt utbildning för manchesterkavaj och helskägg.

Idag var en dryg dag. Eller en blandad dag om jag ska vara ärlig. På plussidan finns personer (eller -er egentligen, med ett "en" framför) som gjort dagen möjlig att arbeta sig igenom. På minussidan finns en enorm utmattning, huvudminuset är att arbeta med poliselever på en uppgift jag vanligtvis hade tyckt var trevlig. Blir dessa personer poliser ska jag inte ens kasta fimpar på gatan (lät lagom WT) för att undvika all möjlig kontakt med denna yrkesgrupp i framtiden.
Att ha haft El-ps "I´ll sleep when your´re dead" skiva i öronen fram och tillbaka till skolan har underlättat.

El-p - The Overly Dramatic Truth, för att den sätter fingret på avtryckaren och träffat mitt i prick.
Mr Lif - Jugular Vein, för att det bara är så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar