söndag 31 maj 2009

#68 / Söndag

Om man dricker öl, inte bryr sig om vett och etikett och sen avslutar med bussresor genom Malmö. Då blir det allt som oftast lite konstigt. Gårdagens konstigt är att jag somnade utan att märka det alls. Utan att hunnit förbereda mig kroppsligen eller mentalt. Med glasögon och värdighet som draperade min kropp. John Blund moves in mysterious ways.
Nu sitte jag med kaffe som svalnat för ganska länge sedan, i en Roskilde festivalt-shirt från 2001, ett par trasiga Levi´s och hemmaboxersen och tittar på MTV Cribs som verkar vara ungefär för evigt. Ungefär. Jag gillar dom bäst som faktiskt har något annat än ett par flaskor öl, Crystal och Gatorade i kylen, dom som har mat i kylen. Det verkar så obehagligt att bo i ett hem med en kyl där man inte kan småäta. Inte okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar