onsdag 6 maj 2009

#55 / Skräckfilmstanten + det vackra i livet

Jag har inte börjat plugga än. Jag gick till Handlar´n i blåsten, handlade, gick hem, jag har legat i sängen och läst Nöjesguiden (i smyg givetvis, för sånt gillar ju inte jag), jag har lyssnat på den finaste hip hopen, jag har diskat, jag har testat byxor jag hittade, men inte pluggat. Nu ska det ske. Nu måste det ske.

För övrigt spelar Barca mot några usla Engelsmän ikväll. Spelar Barca som i lördags är det final mot Man U 27 maj i Rom. Mina tummar hålls redan.

För övrigt 2, kvinnan som fick ett nytt ansikte, "gud vad långt tekniken har gått, speciellt när man kan ge någon något av de mest skrämmande utseendena någonsin"-kvinnan, är nog glad. Jag där emot är mindre glad. Jag blev helt ärligt illamåeende när jag såg bilden i tidningen i morse. Helt äkta seriöst jätte ärlig. Det gör mig nog till en dålig människa, det får nog mig att sjunka i vissa personers ögon men ärlighet vara längst sägs det. Jag blev rädd. Hade jag träffat henne i en mörk gränd en sen natt hade jag sprungit. Dålig människa Sebastian, dålig. Skam. Men trevligt för henne. Verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar