lördag 25 april 2009

#45 / Världens mest sociala man

Lördagsmorgon och jag har sovit ett par timmar för lite. Speciellt med tanke på att jag jobbar natten mot söndag. Jag kommer vara så trött. Tycka lite synd om mig själv och mummla det eviga mantrat vi känner som must not sleep, must warn others.
För övrigt är jag en fruktansvärt trevlig och social kille efter ett par öl. Undrar om mina medmänniskor har samma åsikt, om de uppfattar min perfekta matchning av keps/skor/resten, om de inser vilka sanningar jag sitter inne med. Eller om de mest tänker i banor som "slutar han aldrig prata".
Hur som helst, jag kom in på Debaser, det trodde jag inte, ni vet varför. Hur som helst #2, jag berättade saker i natt som jag inte riktigt vet varför jag sa. Hur som helst #3, rykten dödar man inte så lätt, när man tror att allt har blåst över lite grann så får jag ett sms som säger att det mer är åt andra hållet.

2 kommentarer:

  1. Är inte livet bara underbart

    SvaraRadera
  2. Eller hur.. Men jag tror seriöst jag är trevligare efter ett par glas

    SvaraRadera