måndag 13 april 2009

Trettioandra inlägget / Framtidsmannen Sebastian

Jag kommer ihåg för många år sedan när jag ville bli glasblåsare. Jag var visserligen väldigt ung och idag tackar jag min lyckliga stjärna att allt inte fanns på internet på den tiden. Annars hade sannolikheten att jag ensam skulle stå i en Småländsk skog idag med en pinna och glödande glas varit stor. Eller när jag var inne på att bli biomedicinskanalytiker. Om jag hade varit inlåst i ett labb resten av tiden innan jag somnar in hade dagen jag somnar in kommit så där överljudshastighetssnabbt.
Nu är det nya drömmar och nya mål. Psykolog. Med skägg. Den här gången är det fullträff.
Sebastian, psykolog, filantrop och djurvän.
Frågan är om fresh sneakers är gångbart i den världen? Någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar